Stage in Chester Zoo - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu Stage in Chester Zoo - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu

Stage in Chester Zoo

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

17 Juli 2010 | Nederland, Leeuwarden

Op vrijdag 3 september is het zo ver! Dan vertrek ik voor 5 maanden stage naar Chester (Verenigd Koninkrijk). Mijn stage vind plaats in Chester Zoo, op de educatie-afdeling (www.chesterzoo.org). Ik heb er ontzettend veel zin in en ben heel benieuwd met wat voor ervaringen ik te maken krijg :D
Ook heb ik inmiddels onderdak gevonden, bij een medewerker van de dierentuin in huis. Op 5 minuten loopafstand van de dierentuin.
Begin februari zal ik weer huiswaarts keren om daarna te beginnen aan mijn afstuderen. Hopelijk krijgt dit tijdens mijn stage wat meer vorm.

Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden, verder ben ik natuurlijk ook bereikbaar via de mail en mijn huidige telefoonnummer.

• 19 Juli 2010 - 16:34

Femmeke.:

Maar voordat je weggaat, kom ik komend weekend mooi nog ff bij je langs;)

• 24 Juli 2010 - 18:10

Sika:

Heey Lieverd,

Wij gaan elkaar vast niet meer zien voor de tijd, erg jammer! Maar goed... ik ga je natuurlijk wel heel veel plezier en succes wensen met je stage! Ik ga je zeker volgen op deze site!

Heel veel liefs,
    Sika

• 20 Augustus 2010 - 12:27

Oma :

Lieve Ingrid

Wat gaat de tijd toch snel .ik hoop dat we elkaar nog zien voor je weggaat ,bel je een dezer dagen ,veel liefs van oma

• 31 Augustus 2010 - 10:14

Renate:

Joehoeoeoe!!
    Ben je er al helamaal klaar voor?? Al zin om Chester onveilig te maken?
    Veel plezier daar, stap-ze (die britten kunnen er wat van geloof ik!!!), maak leuke nieuwe vrienden en probeer zo nu en dan ook nog een beetje te werken he? :-)
    Groetjes Renate