Nog maar vier weken te gaan… - Reisverslag uit Chester, Verenigd Koninkrijk van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu Nog maar vier weken te gaan… - Reisverslag uit Chester, Verenigd Koninkrijk van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu

Nog maar vier weken te gaan…

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

02 Januari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Chester

Tjemig wat vliegt de tijd… Ik heb het al vaak gezegd, maar denk dat ik het nog veel vaker ga zeggen :D Vorig jaar om deze tijd wist ik dat ik naar Chester zou gaan en was ik druk bezig met alles regelen. Vier maanden geleden vertrok ik naar Chester en nu is het al bijna weer voorbij, ik kan het haast niet geloven en toch is het zo. Toch moet ik bekennen dat ik het niet erg vind als deze laatste vier weken voorbij zijn. Ik heb tot nu toe een superleuke tijd gehad en ontzettend veel geleerd, maar ik zal ook weer blij zijn als ik weer wat gezelligheid om me heen heb!

Kerstmis heeft me goed gedaan, voor een paar dagen even naar huis en heb er dan ook heerlijk van genoten. Het was natuurlijk weer heel vertrouwd en net of ik niet weggeweest was. Ben weer even naar de kapper geweest, heb Liesbeth nog even gezien, lekker met de honden gewandeld (dat had ik ook gemist) en lekker tijd doorgebracht met mijn familie. Ook daaraan kwam een eind en het afscheid nemen was dan ook zwaar.
Nu ben ik weer terug in Chester en neem de dingen nu maar een beetje zoals ze zijn en probeer er nog het beste van te maken. Inmiddels alweer een paar dagen gewerkt en jammer genoeg zie ik dat er druk op de ketel staat… Mijn onderzoek heb ik niet zo kunnen doen zoals ik gewild had (het spel op het informatiebord is ermee gestopt, dus heb ook geen bezoekers die dit spel spelen om te observeren), maar het verslag moet nu wel afgerond gaan worden. De komende twee weken ga ik hard aan de slag met mijn data analyseren en daar het verslag ook mee afmaken (de rest van het verslag is gelukkig al af). Ook aan mijn stageverslag moet nog veel gebeuren. Je weet hoe het gaat, aan het begin denk je dat er nog tijd genoeg is. Helaas vliegt de tijd dus voorbij ;) Er is nog even werk aan de winkel dus :D

Afgelopen vrijdagavond heb ik bij Nicola (ook student van Van Hall) en haar gastgezin (Penny) doorgebracht. Laat, maar heerlijk gedineerd. Helaas moesten we het toetje snel opeten, want het werd pas om 23.45 geserveerd. Toen met 10 anderen het nieuwe jaar ingeluid.
Ik moet zeggen dat ik een gezellige avond gehad heb, maar dat het toch vreemd is om oudejaarsavond te vieren met mensen die je niet of nauwelijks kent; gelukkig ken ik Nicola inmiddels een beetje beter. Zaterdags had ik vrij genomen dus heb heerlijk uitgeslapen. Nicola heeft me terug naar huis gebracht en heb daarna heerlijk van mijn vrije dagen genoten!

Nu is het dus alweer 2 januari 2011 en aankomende dinsdag gaan mijn laatste vier weken stage in. De 29e zal mijn laatste stagedag zijn, dan heb ik nog 1 dag om in te pakken en 31 januari ga ik naar Londen. Daar ga ik naar de musical van de Lion King en nog wat dingen bekijken waar ik de vorige keer niet aan toe kwam. Woensdags 1 februari reis ik door naar Winchester, om daar mijn lieftallige collega’s van de Beekse Bergen weer te ontmoeten. Samen zullen we wat tijd doorbrengen en dierentuinen bezoeken in het zuiden van Engeland en zondags 6 februari zal ik dan ook met hen mee terugrijden.
Dat is iets waar ik enorm naar uitzie! Even weer vertrouwde mensen om me heen waarbij ik echt mezelf kan zijn en lekker raar kan doen :D iets wat ik hier toch niet echt heb kunnen doen...

Nu nog even alles afronden en er nog het beste van maken, en daarnaast ook nog even mijn afstuderen voorbereiden. Hopelijk gaat daar iets spannends uitkomen…


  • 02 Januari 2011 - 18:10

    Ciska:

    Hee Buddy!

    Nog even succes met de laatste loodjes :) Oja en natuurlijk alvast heel veel plezier op dierentuinweekend!

    Liefs

  • 03 Januari 2011 - 08:10

    Rianne:

    Hey meid,

    Heb je fijne feestdagen gehad? Ik wel. Raar he dat het allemaal zo snel gaat. Dat vond ik ook al met mijn stage. Ben nu even alles aan het afronden en heb woensdag avond de eindpresentatie!!
    Nou meid nog even door zetten en voordat je er erg in hebt ben je weer in leeuwarden :)

    Groetjes Rianne

  • 03 Januari 2011 - 11:50

    Chester:

    Het is een feit! Het safaripark is gewoon leuk! Hihi. Succes met de laatste loodjes meis!

    X

  • 03 Januari 2011 - 19:21

    Femmeke:

    Heey Ingrid! Zet m op de laatste weekjes! xx

  • 04 Januari 2011 - 07:34

    Jeroen:

    Veel succes en plezier met de laatste weken!
    Ook deze tijd zal zo voorbij zijn ;)

  • 07 Januari 2011 - 19:02

    Jet Schrander:

    he Ingrid,

    je bent inmiddels weer heel wat ervaringen rijker! die neem je toch maar mooi mee terug in je rugzakje.
    Heel veel succes met het afronden van jouw stage en geniet vooral van de laatste vakantiedagen!
    Jouw skisokken zaten trouwens prima en ze waren ook nog lekker warm. Nogmaals bedankt en tot gauw.

    liefs van Henriette

  • 19 Januari 2012 - 19:44

    Linda:

    Heee ingrid!
    Jij hebt stage gelopen in chester zoo? Wauw hoe ben je op die plek gekomen? Ik ben namelijk naar hetzelfde aant zoeken maar ik heb geen idee waar ik beginnen moet. Hoe maak ik het makkelijkste contact met hun? Je kent me natuurlijk niet, toch hoop ik dat je me verder helpen kunt.

    Mijn email is; lind.a_1994@hotmail.com
    Liefs,

    linda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 32805

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 15 Juni 2011

Afstuderen in Mauritius

03 September 2010 - 06 Februari 2011

Stage in Chester Zoo

03 Mei 2010 - 10 Mei 2010

Rome

20 Januari 2007 - 04 Augustus 2007

Au pair in Madrid

Landen bezocht: