Bijna weg..... - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu Bijna weg..... - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu

Bijna weg.....

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

07 Januari 2007 | Nederland, Geldrop

Lieve allemaal,

Het is bijna zover... Dan vertrek ik voor 6 maanden naar Madrid. Alles is geregeld, alleen mijn koffer moet nog gepakt worden.

Ik heb er erg veel zin in, toch zal ik wel veel gaan missen hier. Maar als het daar leuk is zal dat snel vervagen, tenminste daar ga ik van uit.

20 januari pak ik om half 8 's morgens het vliegtuig en kom om 10 uur aan op het vliegveld in Madrid.

Ik zal via deze weblog mijn verhalen willen vertellen en foto's plaatsen. Mijn gastgezin heeft geen internet, maar ik hoop dat de school waar ik spaans ga leren wel internet heeft. En anders ga ik naar een internetcafé.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Ingrid

  • 18 Januari 2007 - 09:16

    Henriette:

    he Ingrid,

    Hoe is het vandaag op school geweest in Leeuwarden?
    We zullen je heel erg gaan missen. Vooral Maarten vindt het maar niks dat je helemaal alleen naar Spanje gaat.
    ik hoop dat je inderaad snel een adres vindt waar je kunt internetten. ik ben heel benieuwd hoe het met je gaat!

    Liefs van Henriette

  • 19 Januari 2007 - 00:28

    Bettien:

    Ha ingrid,
    Gaaf dat je naar madrid gaat. Ik ga ook 2 feb tot ongeveer aug 07. Ik moet alleen nog werk vinden. Kun je me vertellen hoe je aan dat au-pair werk bent gekomen. lijkt mij ook erg gaaf. Is misschien een leuk idee om eens op zn spaans gezellie te doen in madrid?
    Iig veel succes en hoop van je te horen (b.linssen@hotmail.com)
    warme groet

  • 19 Januari 2007 - 16:48

    Ingrid:

    Lieve Jet,

    Haha Leeuwarden was geweldig zoals je inmiddels begrepen hebt! Ahh dat is wel lief van Maarten, geef hem maar een dikke knuffel van me en zeg maar dat ik me prima ga redden en regelmatig zal laten weten dat het goed gaat!!

    veel Liefs Ingrid

  • 21 Januari 2007 - 19:37

    Brigitte :

    Heej Ingrid!
    Ik hoop dat alles goed is gegaan! Ik wens je heel veel plezier daar in Madrid en tot Leeuwarden!!
    Groetjes Brigitte

  • 22 Januari 2007 - 13:25

    Jet:

    he, Ingrid,

    ik hoorde al via de sms en van je moeder dat je het goed naar je zin hebt en dat je helemaal opgenomen wordt in de familie: fijn om te horen. het zal allemaal wel erg vermoeiend zijn want je moet de hele dag in het engels communiceren! Ik hoop dat je een hele leuke tijd tegemoet gaat en we missen je nu al heel erg!

    liefs van jet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 32797

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 15 Juni 2011

Afstuderen in Mauritius

03 September 2010 - 06 Februari 2011

Stage in Chester Zoo

03 Mei 2010 - 10 Mei 2010

Rome

20 Januari 2007 - 04 Augustus 2007

Au pair in Madrid

Landen bezocht: