Nog 7 weken!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu Nog 7 weken!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu

Nog 7 weken!!!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

20 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Lieve allemaal,

Een tijd geleden dat ik een echt bericht heb geschreven op deze site, maar er is een hoop gebeurd. Bedankt weer voor jullie berichtjes! Vind het echt leuk dat jullie nog steeds reageren!
Ik ben natuurlijk even lekker thuis geweest afgelopen weekend en vond het heerlijk om iedereen weer even te zien, tja ik had maar drie dagen dus een druk programma gehad. Ik had helemaal geen idee dat ik 5 maanden weggeweest was, maarja dat is alleen maar goed toch?

Maargoed, even weer een verhaal over Madrid, want daar ben ik immers weer. Mariëlle is natuurlijk langs geweest en dat was ook echt super! Na zo’n lange tijd geen familie te hebben gezien was dat echt weer heerlijk. Ze mocht gelukkig bij mij in huis slapen. Een hoop dingen ondernomen, tja er moeten toch culturele dingen bezocht worden als je in Madrid komt, daar kom je eigenlijk niet onderuit. Maar ook lekker gewinkeld, aangezien dat hier erg goedkoop is vergeleken met Nederland! Zaterdag en zondag met de familie allerlei dingen bezocht en natuurlijk typisch Spaans gegeten. Maandag zijn we gezellig naar de dierentuin geweest en dat was ook echt super! Was echt een mooie dierentuin met leuke dieren en natuurlijk met mijn zussie dus dan is t altijd gezellig! Tja, aan alles komt een eind, dus dinsdagochtend weer vroeg op om naar het vliegveld te gaan, maar het was een superweekend!

Ook nóg een communie gehad, weer lekker shique allemaal, maar ach het heeft ook wel weer iets. Natúurlijk uitgebreid gegeten en gedronken. En omdat mijn Spaans vooruit gaat kon ik ook lekker met de familie kletsen. Maar nu wel weer genoeg communies gehad hoor.
Omdat het weer af en toe weer wat beter was hebben we toch geluk gehad op zondag na de communie en uiteraard weer lekker naar het Retiro om te bruinen met allemaal Nederlandse au-pairs dat erg gezellig was.

Het weekend erop na de bekendste en grootste discotheek van Madrid geweest, Capital. Het was super! Heb me goed vermaakt en kwam dus ook pas thuis toen de zon alweer op was. En zondagavond ben ik met Dianne (ook au-pair hier) naar een flamenco voorstelling geweest en ook dit was geweldig. Toen was mijn weekend alweer om maar ik wist dat het toen nog maar een paar dagen zou zijn voordat ik in Nederland was en ik kon me er eigenlijk nog geen voorstelling van maken. Maar toen ik eenmaal thuis was, voelde alles weer zo vertrouwd!

Mijn Spaanse examen gehad en ben met gemak geslaagd! Dus dat is ook weer binnen, weer wat op zak! Met Engels en Spaans kan ik de wereld over, dus de grote reizen kunnen beginnen :P
Nu nog 7 weken en dan moet ik dingen gaan regelen voor mijn studie in Leeuwarden, weer een andere uitdaging. Ik heb er zin in, maar eerst hier nog maar genieten. Voor ik het weet zijn die 7 weken voorbij. Ik weet nog dat ik hier begon en begon met: ‘ik zit hier alweer 3 weken, of 1 maand. En nu ben ik ze aan het af tellen…

Tot snel weer allemaal!!!

Liefs y un beso

  • 20 Juni 2007 - 10:25

    Dianne:

    Heej amiga!
    Fijn dat t zo leuk was thuis maar ik ook blij dat je nu weer hier bent. Vanaf volgende week krijgen we beide ´s middags alle tijd om te shoppen, meer van Madrid te ontdekken of lekker te relaxen in Retiro enz! Dan hoeven we niet meer vroeg thuis te zijn, echt wel beter!! Binnenkort een zondagje Toledo en ook nog naar t zwempark natuurlijk! Als t weer hier weer wordt zoals het hoort te zijn: zonnig en warm...

    Hasta hora!

  • 20 Juni 2007 - 14:13

    Joost:

    Hee ingrid

    Vind het nog steeds jammer dat ik je niet even heb kunnen zien, maar gelukkig wel weer gesproken. Nu je weer veilig in Spanje zit is alles weer goed. Dat koude kikkerland is natuurlijk maar niks.
    Wat mooi dat je je spaans gehaald hebt!! Weer een taaltje binnen gekopt. Nog heel veel plezier tot over anderhalve maand!!

    kus joost

  • 21 Juni 2007 - 14:13

    Monika:

    guapa,
    het aftellen kan idd gaan beginnen maar we moeten natuurlijk nog wel even goed van het weer en de stad genieten!! laten we maar eens beginnen met bijbruinen dit weekend ;)

    hablamos este sabado,
    un beso

  • 22 Juni 2007 - 08:09

    Carla:

    lieve ingrid
    ja er is de laatste tijd wel heel veel gebeurd, Mariëlle is geweest en jij bent hier geweest.ik vond het erg fijn je weer even te hebben gezien en het was erg gezellig, jammer dat alle leuke dingen weer zo gauw voorbij zijn.
    Maar ik zie aan je verhaal dat je je ook nog erg vermaakt daar in Madrid en dat is maar goed ook want met al die leuke meiden om je heen kan het toch niet meer stuk.
    geniet er maar lekker van die laatste weken.

    liefs mama

  • 06 Juli 2007 - 07:57

    Anouk:

    Heey Ingrid!

    Wat is t toch leuk om je verhalen te lezen. Wat cool dat je spaans en engels de wereld over kan! Lijkt me super. Geniet nog lekker van de laatste weekies!

    x Nouk

  • 12 Juli 2007 - 20:35

    Ana:

    hello...
    do yuo have pedos´´´,mocos pup
    well i don´t now how but write to me somthing

  • 16 Juli 2007 - 18:04

    Monquita Otra Vez:

    chicaaaa sorry weer ik hier maar wilde even zeggen dat ik het weeeer een gezellig weekend vond! ik bel je morgen even, miss kunnen we van de week savonds wat doen? Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 32803

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 15 Juni 2011

Afstuderen in Mauritius

03 September 2010 - 06 Februari 2011

Stage in Chester Zoo

03 Mei 2010 - 10 Mei 2010

Rome

20 Januari 2007 - 04 Augustus 2007

Au pair in Madrid

Landen bezocht: