Ik kom naar huis!!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu Ik kom naar huis!!!!!! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu

Ik kom naar huis!!!!!!

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

08 Juni 2007 | Spanje, Madrid

Ik wil nu alleen maar een klein dingetje kwijt! en dat is:

dat ik 15 JUNI EEN WEEKENDJE naar huis kom!!!!
Ik zal vrijdag 15 juni om 9.00 op eindhoven airport zijn.

Ik ben helemaal gelukkig!!! haha

Mijn grote verhaal komt nog, alles gaat nog goed (nu zelfs een stuk beter). A.s. dinsdag examen Spaans dus ben benieuwd.

hopelijk allemaal dus tot erg snel!!

veel liefs y un beso
Ingrid

  • 08 Juni 2007 - 09:18

    Joost:

    Mooie dingen Ingrid, even back to your roots!! En NL is natuurlijk het land waar bloemen het mooist zijn en de haard het warmst is en de chocolade melk het lekkerst!! Heel veel succes met je tentamen.

    beso joost

  • 09 Juni 2007 - 08:25

    Carla:

    lieve ingrid
    ja lekker even naar je roots,dat blijft toch altijd weer je verlangen,ook al ga je nog zo ver weg.
    fijn je weer even te mogen zien we maken er een gezellig wiekent van welkom thuis.
    liefs van mama

  • 09 Juni 2007 - 12:16

    Dianne:

    Hola Ingrid,
    Ik ben jaloers hoor dat jij wel even naar huis kan en ik niet.. Maja ik zit hier dan ook nog niet zo lang. Reisje naar Toledo gaat een andere keer wel helemaal goed komen ok? Nouja, ik zie je morgen haha! Lekker relaxen in Retiro en daarna Flamencovoorstelling!! Ik ben benieuwd wat die Madrilenen daarvan bakken..

    Adiós!
    Dianne

  • 11 Juni 2007 - 20:37

    Jeroen:

    heb je een beetje op een wilde koe staan dansen? daarom wil je zeker naar huis! :P
    zal gezellig worden! we gaan wel leuke dingen doen denk ik ? neem je het spaanse weer mee? heb ik wel zin in !bueno viaje y hasta viernes y hasta otra!

    tus querido hermano

  • 12 Juni 2007 - 17:38

    Mariëlle:

    Lieve Ingrid,

    Zo, hier weer een berichtje van mij.
    Nogmaals: ik vond het echt heeel erg leuk in Madrid! Ik had wel mooi het mooie weer meegenomen, maar volgens mij heeft iemand anders het weer mee teruggenomen. Neem jij het dan maar weer mee vrijdag. Enneh, komt je verhaal van dat weekend hier ook nog te staan...?

    Maargoed... Leuk dat je komt vrijdag, niet echt lang geleden dat ik je heb gezien natuurlijk, maar toch heel erg leuk! Voor jou al helemaal natuurlijk. Je wilt vast honderd dingen doen in 1 weekend. ;).

    Verder gaat alles hier weer normaal. De hondjes kennen je nog steeds, ze zullen echt helemaal gek worden als ze jou weer zien hoor!

    Nu nog een paar toetsen op school, en dan is het afgelopen, lekker vakantie! Ik heb de examens allemaal al gehad, dus dat is al een beetje vakantie!

    Nou zussie, ik hoor het wel weer en tot vrijdag!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 32796

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 15 Juni 2011

Afstuderen in Mauritius

03 September 2010 - 06 Februari 2011

Stage in Chester Zoo

03 Mei 2010 - 10 Mei 2010

Rome

20 Januari 2007 - 04 Augustus 2007

Au pair in Madrid

Landen bezocht: