Een weekje voor vertrek naar de tropisch zon :D - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu Een weekje voor vertrek naar de tropisch zon :D - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Ingrid Engelen - WaarBenJij.nu

Een weekje voor vertrek naar de tropisch zon :D

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

24 Maart 2011 | Nederland, Leeuwarden

Lieve Allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal inmiddels weten zal ik volgende week in het vliegtuig zitten naar Mauritius voor mijn afstuderen. De afgelopen weken waren enorm stressvol, maar gelukkig heb ik dat weer doorstaan. Ik moest mijn stage in Chester Zoo nog goed afronden, mijn kamer opzeggen, alles inpakken en verhuizen, hertentamen leren (die ik gelukkig heb gehaald!), en een onderzoeksvoorstel schrijven voor het onderzoek op Mauritius. Dat laatste is niet vanzelf gegaan, maar op dit moment ziet alles er weer positief uit.

Nu is het de laatste puntje op de i zetten en ons onderzoeksvoorstel afmaken. Op woensdag 30 maart om 15.30 uur zal ik vanuit Düsseldorf, samen met Sarah, naar Mauritius vliegen om daar de volgende ochtend om 09.35 uur plaatselijke tijd aan te komen.
Natuurlijk heb ik er heel veel zin in, en zie ik me al helemaal snorkelen, duiken en heerlijk in de zon zitten! Daarnaast zullen we natuurlijk ook tijd bezig zijn met het onderzoek; de evaluatie van het educatieproject van de Mauritian Wildlife Foundation en Chester Zoo.

Ik ga weer mijn best doen om jullie op de hoogte te houden van alles wat er gebeurd. Dit zal wel wat lastiger zijn dan in Engeland, omdat we nu geen internet in het gasthuis hebben waar we verblijven...

Bij deze allemaal tot over 12 weken :D

veel liefs Ingrid

  • 25 Maart 2011 - 09:36

    Liesje:

    Lieve Ing,

    Oei, oei, nu begint het allemaal wel spannend dichtbij te komen hè?...
    Jij bent klaar om de wereld in te gaan. Ik hoop dat je geniet, met nadruk op 'genieten' want dat verdien je!
    Bij deze denk ik aan je.

    Liefs en dikke zoen, Lies

  • 27 Maart 2011 - 22:26

    Renate:

    joehoeoeoeoe!!!
    Alvastr heel veel plezier en sowieso veel gaan snorkelen!!!
    Dikke kus (zoals die alleen in Sybs gegeven worden)
    Renate

  • 28 Maart 2011 - 13:23

    Nina:

    Hoi Ingrid,

    Heel veel succes met je afstuderen, geniet ervan! Waarbenjij.nu doet alsof je er al bent, want die geeft boven je berichtje aan dat het 29 graden is in Leeuwarden... ;)

  • 29 Maart 2011 - 08:27

    Femmeke:

    Heey Ingrid! Morgen ga je al! Heb je je onderzoeksvoorstel nog goedgekeurd afgekregen? Heel goede reis morgen en ik ben benieuwd naar al je mooie verhalen :)! Liefsxx

  • 26 April 2011 - 18:13

    Femmeke.:

    Heey Ingie! Fijn te lezen dat het alweer wat beter met je gaat! Wat rot zeg, van dat oor-gedoe.. Ik hoop dat jullie snel aan de slag kunnen met het onderzoek! Ik zit ondertussen al in mijn 3e week van stage en het bevalt echt wel goed! Nog 9 weken te gaan :D! Genietze daar en succes met alles! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 32797

Voorgaande reizen:

30 Maart 2011 - 15 Juni 2011

Afstuderen in Mauritius

03 September 2010 - 06 Februari 2011

Stage in Chester Zoo

03 Mei 2010 - 10 Mei 2010

Rome

20 Januari 2007 - 04 Augustus 2007

Au pair in Madrid

Landen bezocht: